miercuri, 1 aprilie 2009

Johnny Cash - Real love

salut oameni buni... stiu ca sunt cam inconsecvent in ceea ce priveste post-urile pe blog...asta se intampla dintr-un motiv foarte logic....si anume ..nu sunt asa creativ precum ma credeti...:P

ma gandeam zilele astea din motive personale si mai putin personale ....oare ce este chestia asta ...si anume...real love.... oare de ce este o anumita incredere in legendele de genul ...dragoste la prima vedere...sau...soul-mates...etc. ...de multe ori am simtit ca nu voi intelege niciodata asemenea sentimente....insa am reusit sa ajung la o concluzie...oameni buni...dragostea adevarata chiar exista....singura problema e ca nu se intampla oricui..... dar in cazuri rare poti vedea o adevarata poveste de dragoste..... asta am vazut in ultimele zile privind si anume youtube-ul in urmatorul videoclip...Johnny Cash - Hurt
nu este despre dragoste propriu-zis....dar...parerea mea ...este despre durerea care o indura unul dintre parteneri in momentul in care simte ca nu isi mai poate vedea perechea.

in mod straniu Johnny Cash a murit la doar 4 luni dupa ce a murit nevasta sa. Multi spun ca a murit din tristete, pur si simplu nu mai putea trai fara perechea lui.

din punctul meu de vedere asta e cea mai romantica poveste de dragoste care am auzit-o. romeo si julieta pot sa se ascunda dupa copacul din spatele caminului.:P

p.s. melodia este una din preferatele mele, sper sa va placa si astept comment-uri cu interpretari diferite sau pareri diferite asupra subiectului.

p.p.s. promit ca postul urmator o sa fie mai haios /interesant, dar voiam neaparat sa scriu despre asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu