vineri, 3 aprilie 2009

Alcoolul bate filmul

salutare oameni buni..... incerc si eu sa scriu cat mai rar posibil ...si pana acuma am tot incercat sa scriu chestii cat mai pertinente si inteligente pt publicul larg...pana cand mi-am dat seama ca nu mai am chef (sau ca nu se mai invart rotitele...2 la numar)...asa ca o sa scriu si eu ce imi mai trece prin cap....si anume intamplari cotidiene...ca doar alea sunt materia prima a vietii noastre...
acum cateva zile a fost ziua de nastere a unei prietene de-a mea, ocazie cu care am baut o cantitate considerabila de alcool in camera ei de camin dupa care m-am deplasat impreuna cu o turma de vreo 15 oameni in cea mai apropiata discoteca...desigur....fiind miercuri seara ...noi eram singurii oameni de acolo(sau era discoteca naspa...nu stiu exact)...important e ca lumea se distra de minune , iar eu, nefiind omul care sa sara in sus pe melodii de genul : "pa pa pa pa pa pa poker face", mi-am luat inca o bere care sa o sorb linistit pe canapea.
problema e ca fiind o atmosfera incomoda ...am cam visat cu ochii deschisi vreo 10 minute(si cu o tigara in mana)...pana cand m-am ars si m-am trezit la realitate. si atunci se intamplase neprevazutul...mai mult de jumatate din oamenii care venisera in discoteca erau deja plecati, iar restul ramanand in proportii perfecte...s-au combinat toti. eu m-am trezit ca un tampit pe canapea intre mai multe perechi de porumbei, asa ca m-am hotarat sa plec acasa.
si, in mod normal, inaintea plecarii am o traditie si anume de fiecare data cand plec dintr-o doscoteca fac tot posibilul sa ascund o bere si sa o duc cu mine.
Zis si facut. am primit o bere proaspata si neatinsa, am luat geaca pe mine si am bagat berea in geaca, sustinand-o cu mana care era in buzunar. De aici nu stiu exact ce s-a intamplat, daca m-a vazut cineva(chelnerita de exemplu), dar stiu clar ca ea se uita cu insistenta la mine. M-am uitat si eu cu insistenta la ea vreo cateva secunde , dupa care am raspuns prompt..."care-i problema?", in acelasi timp ridicandu-mi amandoua mainile in aer in semn de mirare. ...Desigur, consecinta imediata a fost ca am scapat berea care o ascundeam in mijlocul discotecii in fata tuturor angajatilor(va reamintesc ca era un fel de petrecere privata acolo, eram vreo 15 oameni). Din nou la fel de prompt dupa ce am realizat ce isprava monumentala am facut..am ranjit ca un prost la chelnerita si am fugit repede afara.

Nu stiu daca ma va tine minte , sau daca voi mai putea intra in acea discoteca, dar concluzia clara e ca data viitoare nu voi mai lua bere din localuri fara sa mi-o leg in prealabil de maini..:))

bine...ati ghicit...eram sub o anumita influenta a alcoolului..(de aceea a fost asa distractiv)...si s-au mai intamplat multe chestii in seara aia, motivul pt care am povestit numai aceasta intamplare este ca doar asta mi-o amintesc personal..:D... dar dak ma plictisesc in viitorul apropiat sigur veti afla cu un lux de amanunte si celelalte nazbatii...:D...

Sfatul de saptamana asta : Nu gesticulati prea mult in timpul betiilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu