joi, 5 februarie 2009

nu mai merge ca pe roate

am si eu cateva zile libere dupa sesiune si ma gandeam sa mai scriu cate ceva pana nu epuizez putina inspiratie pe care o am prin alte moduri.

Am impresia ca mi se cam termina resursele..nust dak am imbatranit sau dak pur si simplu nu mai sunt un om atras de distractie...desi nu cred sa fie asta, dar totusi dupa o sesiune grea de 3 saptamani, ma trezesc ca stau acasa si problema existentiala cea mai mare pe care o am este dak voi manca chips-uri sau saratele in timp ce ma uit la film...adik ...imi amintesc sfarsitul altor sesiuni, cand pe vremea asta eram deja destul de ametit( dat fiind faptul ca mergeam dintr-un bar intr-altul imediat ce terminam cu ultimul examen...(nu ma intelegeti gresit, nu eram singur).... si ma simteam foarte bine, mai ales ca in kmin era cate un chef...si toata lumea se distra... (ultimul chef s-a lasat cu o amenda de 500 RON si cu amenintari de pierderea locului in camin pentru organizator).. si de atunci am observat cain camin e liniste, toti sunt ba plecati , ba invata, si eu stau in fata calculatorului cu aceeasi lipsa de inspiratie ca intotdeauna incercand cumva sa gasesc ceva...dar nu stiu niciodata ce caut.

ultima mea postare s-a dovedit a fi ..nu prea reusita, din cate am auzit si cred ca stiu bine care e motivul... am incercat sa scriu ca sa impresionez cu ceva...desigur ca nu mi-a iesit , dar am realizat ca de obicei nu e o idee buna sa faci ceva doar pentru altii...daca nu ma insel asta este o teorie binecunoscuta...si anume ...pentru a evolua este necesar sa fie luate in considerare si nevoile societatii , dar si cele personale. pe scurt, am incarcat sa scriu doar pentru altii si pentru mine nu, si esecul a venit si m-a muscat de ***. ce e interesant totusi e ca mi-am dat seama ca nu sunt eu singurul care face asa ceva din cand ini cand ci sunt multi altii. de ce simtim neaparat nevoia de a face tot timpul o impresie buna?... si cand spun asta nu spun o impresie buna asupra oamenilor care ne cunosc deja, ci a tuturor?.. de ce tot timpul cand cunosc pe cineva , de fapt cunosc o masca pe care o afiseaza si nu adevarata persoana?.... oameni buni...nu cred ca trebuie sa ne mulam noi dupa formele cerute de ceilalti ...cred ca oricine poate sa isi gaseasca oameni care il apreciaza pt ceea ce este si nu pt ceea ce vrea sa fie sau ce pare a fi. Dorinta constanta de a face impresii bune imi aminteste intr-un fel de gradinita ,cand totata lumea te place dak ai o jucarie noua sau dak ai o haina noua. Chiar nu ne mai maturizam?... de fiecare data ma simt judecat dupa aparente, si nu pot sa cred ca unii isi fac pareri dupa aceste aparente si nu le mai schimba niciodata...

deci ...de fiecare data cand mai simti nevoia sa impresionezi pe cineva...opreste-te un pic si pune-ti intrebare asta: esti la gradinita?.. daca raspunsul e nu ... atunci cred ca ar trebui sa dai jos masca si sa fii multumit cu cine esti .... ca doar prost nu esti(sper) dar nu esti nici asa destept sau formidabil pe cum crezi ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu