miercuri, 4 februarie 2009

e gata sesiunea???...aaaa...nu?

se pare ca astazi....dupa lupte seculare....am terminat in mod oficial cu sesiunea....am iesi de la ultimul examen cu un zambet plin de sperante si noi inceputuri.... suna bine nu-i asa?
pai de fapt nu-i asa....de fapt mai am doua restante ... una mai potrivita ca alta... si la aflarea vestii...am tinut sa citez (nu din filosofi, ca sa nu fiu snob..:P) dintr-un personaj de desene animate...."oare cand n-o sa mai sufar???"

dar acuma presupun ca toata lumea trece prin examene si incep deja sa fiu melodramatic... asa ca hai sa ne gandim putin la ce inseamna de fapt facultatea pt fiecare?...de multe ori imi pun intrebarea asta...si de fiecare data gasesc alt raspuns si anume:

--facultatea este singura ta sansa de a duce o viata implinita, singurul mod prin care vei reusi.
--facultatea te invata o gramada de chestii care dupa caz ..ori nu te ajuta, ori le poti invata singur, dar totusi pt a fi acceptat trebuie sa ai o bucata de foaie pe care scrie ca te-a invatat cineva ceva...si ai nevoie de foaia asta tocmai pt a face altceva in viata.
--facultatea este ***** *** ******** *** **** ***** **** ** ****.
--facultatea este **** ** **** **** *** **** ** **** ***** **** .

personal cred ca cel mai aproape de adevar este una din ultimele doua optiuni.

succes in continuare!!!

Un comentariu: